Sunday, September 24, 2006

2. dag i gamet!

Ja, da e 2. dag som student her paa Master's Commission snart over.. hehe.. I gaar hadde vi registrering og litt saann, og saa bare slappa vi av og blei kjent me hverandre resten av dagen.. E og to andre jente va paa en stoor butikk og kjoepte inn litt ting til senga mi og saann.. Vi kan si at butikken va paa stoerrelse me 2 OBS butikka.. hehe..!

I dag va vi paa 3 morgenmoete.. D hoeres kanskje litt mye ut, men dei gikk ganske fort unna..! Tida flyge naar en har d kjekt vettu..;) Vi skulle bli presentert for resten av kirka her, saann at dei vet kan dei har i "deale" me dei neste 9 maanedane.. hehe.. Folka her e veldig imoetekommende og hyggelige, det e\ska vaer sikkert og visst!

I aar e vi 16 1. aars studenta paa MC, tror det blir ei kjekk klasse. Vetkje heilt korsen opplegget en enda faktisk, men vet at det bli en del reising hit og dit, og det ser e fram til. Naakken av dei vi kan velge mellom e bl. a Kina, Mexico og Canada.. Vetkje heilt korsen det e lagt opp me dei turane, men saann som e forsto det, saa kan en velge sjoel. Men tror d blir laererikt og spennende uansett kor en reise..! =)

Den kommende uka blir ei slags orienterings uke, saa e faar vel greie paa litt mer da tror e.. Saa e ska proeve aa forklare litt mer naar e vet mer sjoel.. hehe..;)

Har enda ikke faatt kjoept me kamera, men det kommer nok sigende om ei lita stund.. Har lyst til aa faa lagt ut litt bilde saann at daakke faar se korsen e har det her.. =) Litt anna standrard enn det e e vandt me hjemmefra, men d funka bra! I gaar da vi va og handla bjynte det aa regna kraftig..! Og da vi kom tilbake til huset her, hadde det lekt inn fler plassa.. Dei e vel kanskje like godt vandt til regn og stygt vaer som e e til 40 grader og foen-vind..! haha!

Jaja folkens, vi snakkes.. e ska skrive litt mer naar e vet ka e har begitt me ut paa..hehe.. ;)

2 Comments:

At 1:02 PM, Anonymous Anonymous said...

Kjære Olga mi... :)
D e så godt å høre at du har d bra.. ditte kommer til å bli et spennende og livsforandrende år for d, så bare spenn fast setebeltet!! ;D
Hvis du etter hvert får et amerikansk tlf nr må e få d så vi kan tekstes litt i ny og ne..ellers får vi bare mailes! Gleda me til å høre mer om alt som skjer der nede/borte/over på andre sia av jorda!!
Lengta etter en stor dose sandra humor, og for en o`gledelig dag d skal bli når vi ses igjen neste gang, men e må innrømme at e litt hardt å tenke på at d e så lenge til som d e...sukk
men Gud har plassert oss begge der vi e for en grunn!!

Her i sydney går d no endelig mot sommer, men været har humørsvingninga.. I går hadde vi 33 grader og fønvind, mens i dag hadde vi knappe 20 grader og sterk vind rett fra kjøleskapet.. men livet e herlig og Gud e go!!

Ska prøve å bli flinkere til å maile for å holde d oppdatert.. å d må du å gjør!!
Til slutt vil e bare si: Husk at "jeg digger digger digger digger deg (digger deg digger deg digger digger deg), Du er så søt å snill å grei (digger deg digger deg digger digger deg), Jeg digger digger digger digger deg (digger deg digger deg digger digger deg), ja du er alt for meg, I love you å jeg har deg kjær(så kjær så kjær), og når du er meg nær, så vet jeg at jeg digger digger digger deg (digger deg) å håper at du digger meg (digger meg digger meg digger digger meg) :D

love fra nins

 
At 1:04 PM, Anonymous Anonymous said...

obs!
neste gang ska e prøve å legge igjen BARE en kommentar, og ikke et heit brev.. hehe ;)

 

Post a Comment

<< Home